سودآوری با تامین کالا از چین 

راهنمای تهیه کالا در چین

 تامین کالا از چین - گروه تجاری آوا

تامین کالا و واردات از چین و سوددهی مناسب آن به عنوان یک تاکتیک موفق در بسیاری از مشاغل ثابت شده است .کالا و محصولات ساخته شده در چین از جمله کفش ، پوشاک، الکترونیک، مبلمان، مبلمان خانگی و بسیاری دیگر در سراسر دنیا محبوب هستند.

با این حال، تامین کالا و شناسایی محصول به ویژه برای تازه کارها کار آسانی نیست. روند واردات می تواند بسیار پیچیده، گیج کننده و پر هزینه باشد و سودهای مورد انتظار اغلب با طولانی شدن حمل و نقل، افزایش یا نوسان هزینه های تحویل، هزینه های نظارتی و تاخیرهای غیر منتظره کم می شوند.

بیایید نحوه واردات از چین را بررسی کنیم و چه کارهایی می توانید انجام دهید تا روند راحت تر و کارآمدتر انجام شود.

توجه: اطلاعات ارائه شده در زیر فقط برای اهداف کلی تجار و شما است. بهترین روش همیشه بررسی با گمرک محلی می باشد.

1 – مشخص کردن حق واردات و نوع کالا و حجم و وزن آن

هنگام خرید کالا از منابع خارجی ، شما یک واردکننده کوچک می شوید . اگر بسته شما کوچک و برای مصارف شخصی استفاده شود از طریق پیک اقدام کنید .

 آن را به پیک ها مانند DHL / UPS / FedEx تحویل داده و جلوی درب محل دلخواه شما تحویل می گیرید . حال باعث صرفه جویی در وقت و هزینه زیادی خواهید شد.

اما قبل از خرید کالاهای تجاری به کشور خود ، به عنوان یک تجارت یا شخص ، باید در صورت داشتن حق واردات ، تمامی جوانب را شناسایی کنید.

توجه:
بسیاری از مقررات واردات فقط در مورد کالاهایی که برای مقاصد تجاری – تجاری یا فروش مجدد وارد می شوند ، اعمال می شود. و فقط مرجع گمرک می تواند در مورد آنچه که به عنوان شخصی استفاده می شود ، قضاوت کند.

2 – کالاهایی را که می خواهید وارد کنید شناسایی کنید.

شرکت بازرگانی با فروش محصولات درآمد کسب می کند . انتخاب محصولات اشتباه به معنای از دست دادن وقت و هزینه است. اگر می خواهید وارد کننده موفقی باشید ، اولین کاری که باید انجام دهید انتخاب محصول صحیح برای فروش مجدد است.

بهتر است تا حد امکان اطلاعاتی راجع به کالاهایی که قصد واردات دارید جمع کنید. به دست آوردن ادبیات توصیفی ، اطلاعات مربوط به ترکیب محصول و در صورت امکان نمونه های محصول.

ما پیشنهاد می کنیم:
با محصولی که دوست دارید بروید – در مورد کار خود اشتیاق دارید.
با یک ویژگی منحصر به فرد محصول بروید – می توانید با قیمت بالایی بفروشید.
با محصولی بروید که می توانید در مقادیر زیادی حمل کنید – هزینه حمل و نقل کم در هر واحد.

3 – اطمینان حاصل کنید ورود کالای وارداتی به کشور شما مجاز باشد .

کالاهای خاصی مجاز به واردات نیستند. کشورهای مختلف محصولات ممنوعه مختلفی دارند. همچنین اطمینان حاصل کنید که کالاهایی که قصد واردات آن را دارید ، تحت مجوز ، محدودیت یا مقررات دولت شما قرار دارد یا خیر.

واردات کالاهایی که ناامن هستند ، و نتوانسته اند الزاماتی را رعایت کنند ، یا این که محدودیت ها را نقض می کند ، در نهایت باعث می شود جریمه هایی برای شما داشته باشد .

تامین کالا از چین - گروه تجاری آوا

4 – کالاهای خود را طبقه بندی کرده و هزینه حمل و نقل آن را محاسبه کنید.

به Incoterms توجه کنید و قبل از سفارش خود کل هزینه حمل و نقل را محاسبه کنید.

به عنوان مثال ، FOB به معنی اضافه کردن سه مورد زیر به یکدیگر است.

  1. قیمت محصول را از تهیه کننده دریافت کنید .
  2. هزینه حمل و نقل را از شرکت حمل و نقل چین (مانند ما) دریافت کنید .
  3. هزینه های ترخیص کالا از گمرک ، وظیفه و مالیات ، حمل و نقل زمینی به انبار خود را دریافت کنید .

5 – تهیه کننده خود را در چین پیدا کنید و سفارش دهید.

برای تامین کالا از چین سفارش خود را با فروشنده ، حمل و نقل یا صادر کننده قرار دهید و شرایط حمل و نقل را مشخص کنید.

پس از انتخاب تأمین کننده خود ، برای خریدهای احتمالی خود درخواست فاکتور Proforma یا نقل قول را تهیه کنید تا شماره سیستم ، توضیحات و ارزش مورد نظر را برای هر مورد درج کنید.

فاکتور proforma چیست؟ این یک سند غیر الزام آور است که به بودجه ریزی برای خریدهای آینده شما کمک می کند. این یک سفارش خرید نیست و همچنین تعهدی قانونی ایجاد نمی کند.

توجه:

  •  اطمینان حاصل کنید که تأمین کننده با حمل و نقل تحت شرایط FOB از نزدیکترین بندر یا فرودگاه خود موافقت خواهد کرد . زیرا این امر هزینه حمل و نقل شما را تا حد زیادی کاهش داده و کنترل بیشتری بر حمل و نقل خواهد داشت.

به عنوان مثال ، اگر شما برای تامین کالا از چین و واردات آن ،نزدیکترین بندر به تامین کننده شانگهای است ، می توانید شرایط FOB شانگهای را درخواست کنید.

* در صورت سفارش آزمایشی یا حمل و نقل کوچک ، EXW نیز خوب خواهد بود.

  •  در نظر داشته باشید حمل و نقل از طریق اقیانوس بسیار کند است و این بدان معنی است که مطمئناً برنامه ریزی طولانی مدت بیشتری در مقایسه با خرید محصولات داخلی نیاز دارد. علاوه بر این ، زمان لازم برای صادرات کالاها ، از جمله مستندات ، مسافرت درون شهری ، ترخیص کالا از گمرک ، کاربری بندر یا ترمینال برای یک کانتینر کالا می تواند تا 7 روز زمان و هزینه داشته باشد.

ما پیشنهاد می کنیم:

1. همیشه به دنبال کمترین قیمت باشید.

اگر به نقل قولی برخوردید که نسبت به بقیه ارزان تر باشد ، یک پرچم قرمز برافراشته کنید. باید بدانید که در چین کمترین قیمت وجود ندارد ، فقط قیمت پایین و پایین دارد. کمترین قیمت همیشه با ریسک بالا ، شاید کیفیت ، کمیت یا شهرت همراه است.

فقط یک منبع قابل اعتماد پیدا کنید و با آنها به روش سالم رشد کنید.

2. عدم شفاف سازی جزئیات محصول.

اگر در مورد مشخصات مورد نیاز خود برای تهیه کننده خود کاملاً واضح نیستید ، یک احتمال بزرگ وجود دارد که دقیقاً آنچه را که نمی خواستید دریافت کنید. روشن نیست به این معنی است که کارخانه بر اساس پس انداز هزینه تصمیم شما را می گیرد.

اطمینان حاصل کنید که مواد و فرآیند تولید هر نقل قول را دوبار بررسی کنید تا بتوانید در محصولاتی که خریداری می کنید اطمینان داشته باشید.

مطمئن شوید که تامین کننده شما تمام مشخصات محصول مورد نظر شما ، از جمله بسته بندی را کاملاً تأیید کرده است. گاهی اوقات ، ارسال نمونه برای بررسی مجدد لازم است.

3.  اعتماد به فروشنده خود را نشان دهید.

تجارت بین المللی مبتنی بر اعتماد متقابل است. اگر به تأمین کننده خود اعتماد نکنید ، هیچ کس به دنبال تولید شما در کارخانه نخواهد بود و هیچ کس صادقانه در هنگام بروز مشکل به شما کمک نمی کند .

6 – حمل بار خود را مرتب کنید.

هزینه های زیادی در تامین کالا از چین و حمل و نقل همراه مربوط به آن وجود دارد . از جمله هزینه های کانتینر ، بسته بندی ، کار با ترمینال و کارگزاری. برای به دست آوردن یک تصویر کامل از هزینه حمل و نقل ، باید هریک از این عوامل مورد توجه قرار گیرد.

 2 مورد برتر که هنگام حمل و نقل از چین باید در نظر بگیرید :

ما پیشنهاد می کنیم:

تاخیر احتمالی را در نظر بگیرید .

همیشه در نظر بگیرید که ممکن است تاخیرها در طی فرآیند اتفاق بیفتد ، مانند کالاهایی که ممکن است به موقع تولید نشوند ، کشتی ممکن است طبق برنامه زمانی قایقرانی نکند ، کالاها ممکن است توسط گمرک نگهداری شوند. خود را آماده کرده و بر اساس آن برنامه ریزی کنید.

انتظار نداشته باشید محموله شما به محض تکمیل کارخانه بندر را ترک کند. زیرا برای حمل بار شما از کارخانه به بندر حداقل 1 ~ 2 روز زمان نیاز دارد.

علاوه بر این ، در برخی موارد فقط یک فرکانس مسیر در هر هفته وجود دارد.

  کارگو یا شرکت حمل و نقل خوبی را انتخاب کنید .

تدارکات جنبه ای بسیار ارزشمند از تجارت مدرن است. هزینه حمل و نقل شامل هزینه های مستقیم و غیرمستقیم حمل و نقل محصولات از مبدأ آنها به بازار مقصد می باشد.

اگر آنها این کار را درست انجام دهند و شما یک ارائه دهنده لجستیکی مناسب را انتخاب کنید آنها عملیات صاف ، هزینه های قابل کنترل و جریان مداوم پول را تضمین می کنند.

گروه تجاری آوا تمامی امور تامین کالا از چین و واردات عمده ی کالا را با اطمینان برای تجار انجام می دهد .

اگر کارگو مربوطه اشتباه کنند ، حداقل آنها می توانند جبران خسارت را در نظر بگیرند . اگر تدارکات آنها به خوبی مدیریت نشود ، شرکت ها همچنان به از دست دادن پول ادامه خواهند داد.

7- محموله خود را پیگیری کرده و برای ورود آماده شوید.

تامین کالا از چین و ارسال کالاهای بین المللی به زمان نیاز دارد.

در طول زمان ، فاکتور تجاری ، لیست بسته بندی ، بارنامه و سایر اسناد بار مربوطه را بررسی کنید . اگر مشکلاتی برای رفع عیب ایجاد شده است ، باید مراحل انجام کالاهای خود را هنگام پاک شدن توسط گمرک کشور خود بدانید.

8 –  حمل و نقل خود را بدست آورید.

اگر خدمات کارگو آوا را انتخاب می کنید ، می توانید منتظر دریافت کالا در محل مورد نظر خود باشید .

این نکات را دنبال کنید و تحقیقات خود را انجام دهید و با تامین کالا از چین و واردات کالای عمده از چین ، سود خوبی را بهره مند شوید.